donderdag 17 mei 2012

Ik ga naar de bee en neem mee.


Dinsdag was het bee bij Karin.

 
Karin showde haar top
en Wieke was met haar Bom bezig.

Karin was niet helemaal in haar hum, maar deed ook nog een paar steekjes aan haar Sue.
 Ik quilt zo'n 15 jaar. Een patroon waar ik van het begin af aan verliefd op ben is de Mariners Compass. Je hebt ze in vele  variaties. Ik ben er lang geleden mee begonnen, zonder dat er een einddoel aanzit.
Omdat ik geen zin om veel mee te slepen nam ik deze doos mee.

Daar zit mijn Compass in en ja hoor ik moest alleen de 4 kwarten aan elkaar zetten, dus ook nog maar een rij van mijn apple core mee.
Thuis heb ze even allemaal neergelegd en dat vind ik nou zo leuk van dit project er zit geen deadline aan.

3 opmerkingen:

Ineke zei

Wat een prachtige blokken en quilts. Iedereen heeft goed z'n best gedaan.
Groetjes

Marga (MarPie) zei

Vind een Bee altijd heel gezellig. Wat een moois laat je ons weer zien. Heerlijk een werkstuk waar geen tijdslimiet aan zit, worden wel heel mooi de kompassen. Leuk dat jij de apple core ook doet, ook met stempel van Dorry? Zelf ben ik er mee bezig om er eentje te maken met 999 verschillende en ééntje dubbel. Kom dan precies op een één eenpersoonsdeken uit. Wil wel lapjes ruilen als jij dat wilt?

Groetjes,
Marga♥

Guusje, zei

O wat mooi, ik vind compassen ook prachtig en ben er ook door geintigeerd heb er ook nog eentje liggen die verder afgemaakt moet worden. Die van jouw vind ik prachtig.