zondag 14 oktober 2012

Herfst in 14 dagen.

Toen wij 14 dagen geleden onze bee hadden bij Karin, was zij bezig met dit quiltje. Even snel, in een paar dagen, herfstsfeer weergeven. Ik hou van de kleuren in de herfst.
 
 
Dat wilde ik ook, thuis gekomen op zoek naar lapjes en toen.... dozen vielen open oh ja die ruitjes, streepjes flanneltjes, daar wil ik ook al zo lang iets mee doen. 
 
 
Verder zoekend in mijn boeken, pakte ik het boek simply blessings, en werd ik geraakt door dit quiltje. De afgelopen dagen na het werk in en buitenshuis, heeft alles moeten wijken. Het weer werkte ook mee, soms heerlijke zon of storm en zoals vandaag regen.
Ik ben helemaal blij want het straalt de herfst uit.
Gisteravond heb ik mijn quiltje opgehangen met een labeltje "herfst in 14 dagen".










3 opmerkingen:

Merian zei

Hij is geweldig mooi geworden.
Knap in 2 weken gedaan.
groetjes Merian

Ineke zei

Wow, wat knap, zoiets wil ik ook eens doen, gewoon een klein quiltje binnen een paar weken, zien en maken!!!
Het is een prachtig quiltje geworden!
Groetjes

Marga (MarPie) zei

Petje af hoor alleen het applique werk kost mij al meer dan 14 dagen.Het is met recht een vrolijk herfstquiltje.

Groetjes,
Marga♥