dinsdag 7 mei 2013

Mijn Dear Jane.

Wat was dat leuk de afgelopen week op verschillende blogs de foto´s uit Nantes te zien.
Al die verschillende Jane´s, ik dacht laat ik mijn Jane eens even showen.

Ik heb het niet gelabeld (foei, foei).
Vanmorgen toen Karin er was hebben we nog een poging gedaan om achter het jaartal te komen, niet echt gelukt.
Wat we weten is dat we het boek samen hebben gekocht op een Quiltersgilde tentoonstelling in Den Bosch, Tilburg??????
Het was net uit en een hype onder quilters.

Uit de kerk komend liepen we in een fuik van marathonlopers, vreselijk gelachen. Wij denken zo'n 14/15 jaar geleden.

 
En die van Karin, die komt echt nog wel een keertje af, ooit LOL.
 

7 opmerkingen:

Annemieke zei

Wel een hele mooi! Misschien kan je op de labelschrijven: eind twintigste eeuw? Weten ze later toch wanneer ongeveer....grapje hoor!
Groetjes
Annemieke

Ineke zei

Prachtig!!!Heel mooie kleuren!

Guusje, zei

Wat een prachtige Jane is dit, heel mooi al die kleuren.

Ageeth Dorsman zei

Dit is wel een heel fraaie Jane, zeg!
Heel, heel erg mooi!
Groetjes van Ageeth

Marga (MarPie) zei

Ook al is ze wat ouder ze is en blijft wel erg mooi.

Groetjes,
Marga♥

Annemarie zei

Wat een prachtige Dear Jane! Mooie kleuren heeft de quilt. Wat een werk zal het geweest zijn om deze quilt te maken. Bijzonder eigenlijk één patroon en dan zo veel verschillende uitvoeringen. Groetjes, Annemarie

sylvia zei

wat een prachtige Jane, die kleuren.......wow