zaterdag 17 augustus 2013

Even bijlezen.

Ja vandaag maar weer eens wat blogjes gelezen, want dat is er de laatste tijd een beetje erbij ingeschoten.
Waar ik zo druk mee was, ja met deze natuurlijk.

 
Vorige week waren Karin, Wieke en ik naar Amsterdam.
Kon het niet laten om hier wat mooie lapjes te kopen en vandaag naar
de Sampler  om achtergrond stof te kopen.
Ik ben helemaal in mijn nopjes.
Mijn basiskleuren zijn paars, geel, bruin en groen.
 
Het was een gezellige drukte in de stad, dit weekend is het Jazz and more.
Gisteravond met een groepje geweest, heel gezellig.
 

5 opmerkingen:

Ineke zei

Wat een mooi kompas, Ineke, dus jij bent ook overstag gegaan? Mooie kleuren heb je gebruikt!!! Succes verder!
Fijn weekend

Annemieke zei

Wat leuk dat je hiermee begonnen bent en je kleuren zijn heel bijzonder, leuk om te zien. Ik ben benieuwd hoe het verder wordt.
Groetjes
Annemieke

Ageeth Dorsman zei

Prachtig, Ineke, je kompas voor de
LE! Supermooie kleuren heb je ervoor
uitgekozen en het is heel erg mooi
gemaakt (zoals altijd...). Veel plezier met de rest van de LE!
Groetjes van Ageeth

Handmade by Boing! zei

Mooi Ineke, ben benieuwd naar de volgende blokken! En wij waren gisteren op Haarlem Jazz, erg druk, maar super gezellig!

Marga (MarPie) zei

Gossie jij ook, leuk om al die verschillende te zien.Mooi met dat paars erin.
Heel veel plezier ermee verder.
Nee ik begin er niet aan te veel [wat heet, veel te veel] appliqueren erin.

Groetjes,
Marga♥