maandag 1 mei 2017

Verwondering.

Vrijdag zijn Ans, Quirien, Cathelijn, Karin en ik naar de tentoonstelling de Australian - Dutch connection,in Amersfoort geweest.


Nog vers met Rijswijk in onze herinnering, maar naar deze tentoonstelling gaan, was al ver daarvoor afgesproken. Ik heb zelf geen foto's gemaakt, maar de vriendinnen gelukkig wel.
En foto's kun je zien bij InekeJuud .

Ik was erg onder de indruk, vooral de quilts van Di Ford-Hall 


En vooral dit blokje



's Avonds gelijk aan de slag gegaan en een malletje gemaakt.
Voor de vakantie, restjes opmaken jaja allemaal excuses.(en even uitproberen)
Zaterdag bee in de winkel en ja hoor thuis gekomen nog meer blokjes gesneden(en echt geen restjes hoor, mooie stofjes in Amersfoort gekocht )

Vandaag na werk, boodschappen en sport even iets doen!!!!!!!
En dan is het toch wel handig dat er een doosje staat en komt de verwondering, een blokje nog een en nog een.


 Het groeit.

5 opmerkingen:

Ineke zei

Ik vond deze ook zo mooi!!! Maar achter malletjes aan om ook zulke mooie blokjes te maken. Lekker voor restjes en andere mooie lapjes.
Leuk verslag Ineke, dank je wel voor "de link"naar mijn blog
Fijne week!

Quilt en borduursalon zei

Heerlijk hoor, zomaar spontaan beginnen met een quilt. Naai je de blokjes met de hand of op de naaimachine? Het begin is al mooi! Groetjes, Anke

martine zei

Leuke blokjes zijn dit en handig om mee te nemen naar de Bee .

Ageeth Dorsman zei

Ook hier de verwondering, en vooral de bewondering, voor de quilts van met name Di Ford. Wij hebben er vorige week woensdag van genoten, in de mooie kerk, en ik zou zo aan (weer) een omvangrijk project gaan beginnen, maar hou stand tot nu toe ;))
Maar ik begrijp het helemaal, hoor, dat je al een paar van deze schattige blokjes hebt "uitgeprobeerd".
Groetjes van Ageeth.

Annemieke zei

Hoi Ineke,

Dank dat je weer even 'langs kwam'.
Ja prachtige quilts he?! Ik heb misschien een iets andere combinatie van de verzameling gezien want ik was in Nantes, maar erg genoten.
Leuk je blokjes met de cirkels. Ik hou ook wel van proberen!!!
Groetjes
Annemieke