zondag 25 februari 2018

Update

Nadat de top van LE af was kwam ik in een soort tussen fase.
Volgende week ga ik beginnen met down the rabbit hole en heb inmiddels al wat voorbereid en natuurlijk al wat stofjes uitgezocht.


Verder heb ik de basis van de sneeuwmannen klaar. Zij wachten geduldig op mijn planbord.


Verder bezig gegaan met hexagonnen, ligt altijd klaar en is makkelijk voor zo tussendoor.


Maar ik merk dat ik toch wat op de belasting van mijn polsen moet letten.
Daarom wissel ik het af met appliceren. 
Blok 6 van de Caswell quilt af en blok 7 in de maak.



Fijne zondag

3 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat mooi weer allemaal. Leuk om weer iets van je te lezen.

Ageeth Dorsman zei

Je hebt heel wat mooie en leuke werkjes onder handen! Heerlijk om zo te kunnen afwisselen; ik ga dat zelf ook eens doen binnenkort. Ik vind vooral je Caswell blokken zo mooi worden! Geniet van alles en groetjes van Ageeth.

Ineke zei

Oh heerlijk om met nieuwe projecten bezig te gaan! Ziet er zo mooi uit!
Fijne week