woensdag 2 januari 2008

Gelukkig Nieuwjaar

De afgelopen maand ben ik niet aan mijn blog toegekomen. Mijn alledaagse dingen namen mij teveel in beslag.
Er waren genoeg leuke dingentjes te melden zoals een paar dagen in Limburg (valkenburg en Maastricht). Het mooie winterweer in december.
Allemaal niet gedaan.

Ik ga de dag vullen met noodzakelijke en leuke dingen, bijvoorbeeld verder lezen in het boek van Nancy E. Turner. Dit is een dagboekverhaal (1881-1901) van Sarah Agnes Prince een jonge pionierster. Over een harde wereld gesproken.




Ik ben ook in de ban geraakt van het maken van miniquilts en van het een komt het ander, helemaal weg van stofjes uit de Kansas Troublesserie van Moda.
Ik kwam er achter dat ik al in het bezit was van wat stofjes. Ik ben weg van reproductie en civil war stofjes. Weer een hoop nieuwe ideeën om uit te werken.



Geen opmerkingen: