zaterdag 19 januari 2008

Voorbereiding met herinneringen

Vanmorgen met DH en DS naar Ikea geweest. Joost wil een nieuw bed, we gaan ons oriƫnteren. Geen straf hoor om bij Ikea rond te lopen.

Morgen viert hij zijn verjaardag, ik ga een taart bakken.
Toen de kinderen klein waren maakte ik alle taarten zelf.

Voor de dag zelf had ik een kwarktaart gemaakt, maar voor het weekend deze appeltaart gebakken. Hij ziet er goed uit, en de geur in huis, heerlijk.




De wantenLap heb ik een aantal jaren geleden gemaakt. We hebben toen een rondje om het Ijsselmeer gefietst en in Spakenburg heb ik een paar lapjes gekocht. Het was een ontzettende leuke vakantie. Bij adressen van vrienden van de fiets geslapen. Wij hebben steeds leuke adresjes gehad en het is ons goed bevallen.











Omdat het ons heerlijk lijkt in weekend wakker te worden met de geur van vers brood heeft manlief zich verdiept in het standbye zetten van de broodbakmachine. Dit ziet er ook goed uit.

Geen opmerkingen: