woensdag 27 februari 2008

Eindelijk gearriveerd.

Vorig jaar hebben we een bank gekocht.
De zoektocht naar 2 bijpassende stoeltjes was lastig, maar in december werd de tocht beloond.
Vandaag op deze mooie zonovergoten dag zijn ze gebracht.
Ik had ze graag laten zien, maar mijn camera is weg.
Nou ja weg, ik verdenk mijn DD, maar waar die is ??

Ook kan ik de potjes buiten, waar ik voorjaarsbolletjes in heb gezet of de kersenbloemtakken in een nieuwe vaas achter de stoeltjes of mijn sampler waar het quilten steeds leuker van begint te worden niet laten zien.

Dus ga ik maar lekker verder in het boek van Nancy Thayer, opvliegers. Vier vrouwen in de overgang proberen hun leven een positieve draai te geven onder het genot van chocoladetaart zoeken ze elkaar wekelijks op. Ik wil het vandaag uitlezen.

Geen opmerkingen: