woensdag 20 februari 2008

Klaar.

De laatste dagen veel badkamers gezien.
We gaan de badkamer aanpakken en het begin is er, kijken, kijken en nog eens kijken.
De bekende bomen in het bos.

Ook waren er open dagen in het Mbo. DS moet een keuze gaan maken. De richting is techniek, maar welke kant hierin is nog een vraag.

Vorige week vrijdag heb ik een workshop feathered star gedaan. Genoten heb ik en met rode wangen naar huis. Het blok kreeg ik niet af op die dag en het lag te popelen in mijn kast. Maar geen tijd tot vandaag.

Vanochtend eerst getennist en een koffie rondje gedaan en toen !!!!!!!!!! Aan de slag.
Ik heb het klaar en ben er erg tevreden over.
Het is een intensief patroon waar ik alle rust en ruimte bij nodig heb, maar het geeft een mooi resultaat. Ik denk dat ik er nog 3 blokken maak met deze stofjes.



Het is de bedoeling dat ik met dit patroon een quilt ga maken voor mijn DD.

1 opmerking:

conny ten berge zei

Misschien wel een priegelwerkje, maar het wordt wel erg mooi!