woensdag 5 maart 2008

Er zijn er 2 jarig.

Hoera vandaag is mijn dochter 19 jaar geworden.
Zoveel herinneringen komen op zo’n dag naar boven.
Na vorig jaar naar ’Allegria’ van Cirque du Soleil geweest te zijn, gaat ze vanavond met haar vader naar ‘Varekai’.

En de tweede jarige dat ben ik, maar dan mooi jarig. Ik had vandaag mijn tumbler af willen maken, maar………….
Hij is gemaakt van hoofdzakelijk reproductiestoffen en die zijn op.
Samen met Lucy en Karin begonnen, dikke pret want één stofje geleend, één geruild en ééntje gepikt.
(Hij moet over ons bed komen dan kan ik afwisselen met mijn 'Dear Jane').
Nu is de breedte ruim maar, ik vind hem toch niet lang genoeg worden, dus…………?



Ik haal 3 banen van de breedte af dan is het probleem opgelost.

De deadline van vandaag haal ik niet, dus het weekend? hahahahahaha

1 opmerking:

Lucy zei

Ien gefeliciteerd met je dochter :-)
en wow wat ben je ver met je tumbler!!!