zondag 16 maart 2008

Te kort, te veel, te weinig.

Vrienden van ons organiseren al 26 jaar een tennistoernooi en gisteravond was het weer zo ver.
Een ontzettende gezellige avond.
Vier partijen gespeeld, 2 gelijk, 1 verloren, 1 gewonnen.
(een beetje te kort aan slaap gehad)

Gisteren verder aan mijn dd gewerkt, ik vind stitchery op het moment zo leuk.
Vroeger heb ik dat veel gedaan, maar de laatste jaren is het toch voornamelijk quilten.
Ondertussen ligt mijn samplertop te roepen, pak me op en ga verder.
Maar ook mijn tumblertop is af. Zo veel plezier al om gehad en supertrots ben ik erop. Wel met leermomenten.
Als ik machinaal quilt ga ik in mijn enthousiasme wel eens te snel.

Er moest alleen een mooie foto gemaakt worden en dat was nog niet zo eenvoudig.
Met behulp van gezinsleden


en vriendinnen op de quiltbee zijn er leuke foto’s gemaakt.



Ja, soms is er te veel.

Ik ga vandaag lekker rommelen, buiten regent het, eerst straks maar eens koffie drinken met DH (die zich met de belastingpapieren gaat bezig houden).
Ja, de tijd in een weekend is voor mij toch te weinig.

1 opmerking:

Annelies zei

Hallo Ineke,

Via het Quiltforum kom ik op je blog. Wat leuk te lezen dat je top af is. Hij ziet er prachtig uit.
Heerlijk dat je ook een foto hebt gemaakt van het moment dat de top nog net niet geshowd wordt.
Succes met het sandwichen en doorquilten.