zondag 27 september 2015

Hij mag hangen.

Ja hoor weer een affo.
Mijn Hourglass, lang geleden de blokjes gemaakt en zoals het vaak gaat bij mij, verdween het in een doosje. Totdat ik het onlangs weer terug vond en bedacht dat ik er iets mee moest doen.
De blokjes zijn in alle onwetendheid gemaakt en sluiten niet goed aan.
 Nu zou ik het heel anders doen.
Voor het middenstuk heb ik een patroon gebruikt wat gemaakt is door Cathelijn Wijnands.
Ik deed een workshop applique om verschillende technieken te leren.


Het was ook nodig hoor dat er iets af kwam, want ik ben niet met lege handen uit St Marie-aux-Mine
gekomen.


Dit mooie patroon heb ik samen met Ans gekocht.


Verder nog 2 patronen van Nathalie Meance, lintjes, naalden, garen,stofjes en een boek.
Dus voorlopig..........................................................

3 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat een prachtige quilt is het geworden en wat een mooi patroon hebben jullie gekocht.

Ageeth Dorsman zei

Je quiltje is echt prachtig geworden! En wat spannend, dat je het mooie patroon "Robin's Nest" gaat maken; ik ga je project met belangstelling en plezier volgen.
Groetjes van Ageeth

Annemieke zei

Mooie spullen gekocht!!Dat Franse borduren is verslavend....ik probeer ook weleens iets uit. Ken je ook de boeken van Cecile Franconie?
En je quilt is leuk geworden, ik zie hier vandaan niets meer hoor dat er iets niet zou aansluiten. Fijn dat er weer iets af is:)
Groetjes
Annemieke