woensdag 7 oktober 2015

Waarom vind ik zoveel dingen leuk??????

Na een workshop bij Wieke, zijn we begonnen aan de Fair Isle 2 sampler.
Ik heb de kleurencombinatie 2 gekozen en het gaat heerlijk.
Dit is voor mij een werkje voor 's avonds.


 Ik heb nu wel een schemaatje om alles aan de beurt te laten komen, want aan de rand van LE moet ook verder gewerkt worden. Met veel plezier overigens, want ik heb het uit mijn hoofd gezet dat het dit jaar af moet en dat geeft rust.


 Misschien dat het daardoor kwam dat er ruimte was voor dit uitstapje.
Zondag zijn we met z'n vieren Cathelijn , WiekeKarin en ik naar Mennorode in Elspeet getogen voor een borduurworkshop van  Dita Blom van Blomsterstuga.
Wat een heerlijke dag, na wat uitleg over het borduren in Zweden aan de slag op een oefenlapje en in de middag aan de slag met een pakketje.


Van de hexagonnen heb ik  de laatste 4 nog niet laten zien. 


Doris, Kelly, Susan en Brandi.
Voorlopig even de laatste, want Ans die het boek heeft is er even niet.
Ach elk nadeel heeft een voordeel.............

4 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat een goede vraag, als je het antwoord hebt ik vind nl.ook alles leuk. Wat heerlijk lm bezig te zijn met de sampler van Wieke. Ik heb hier ook al eea klaar liggen. De borders voor je LE zullen prachtig worden veel plezier met het afmaken en wat een mooie hexagonnen hebben jullie weer gemaakt. Leuk zon workshop. Ziet er goed uit wat jullie hebben geleerd.

Annemieke zei


Het is een goede manier om je nooit te hoeven vervelen vind ik. We hebben maar geluk, vind je niet, dat we zoveel leuk vinden? Ik bekijk het maar positief;)
Leuke workshop!
Groetjes
Annemieke

Ineke zei

Ik ben zo weg van die hexagonnen, zo mooi!!! Moet toch maar eens aan dat boek komen :P En die randen van je LE komen heus wel af, alles op z'n tijd! Succes met je Fair Isle project.
Liefs, Ineke

Atelier Ullizee zei

Ik ken dat..., doe ook zoveel projecten tegelijk.
Af en toe geraakt er dan iets af!
Veel succes met je schema, het zien er erg leuke werkjes uit.
Groetjes,
Natascha