woensdag 20 april 2016

tijd voor.

Hoera ik ben geslaagd voor mijn CLA en ga het nu in de praktijk brengen.

Vol enthousiasme ben ik aan het eerste blok van de Caswell quilt begonnen.




Soms verbazend dat ik bij het ene project zo kan zitten dubben en bij deze leek  het bijna vanzelf te gaan.LOL
Straks ga ik blok 2 voorbereiden.

Gestaag ga ik met mijn zigzagrand door en rand 2 is in de maak.


Heb met mezelf afgesproken iedere dag een paar zigagjes te doen, want anders raakt de vaart eruit.

En ja deze stond ook even op een laag pitje, daar ga ik straks een blokje van voorbereiden, want als het klaar ligt dat zit het zo in elkaar


Fijne dag allemaal, ik ga  aan de slag.

2 opmerkingen:

Ineke zei

Wat mooi Ineke! Het klopt helemaal, sommige projecten zit je alsmaar te dubben wat voor stofjes en hoe je het gaat doen en bij andere gaat het als een tierelier!
Succes, groetjes, Ineke

Guusje, zei

Wat geweldig dat je geslaagd bent. Gefeliciteerd en wat een mooie quilt gaan jullie maken. Wij hebben ons oog er ook op laten vallen. Ik vind hem zo mooi. We zijn op zoek naar het patroon van de Caswell. Mooie stoffen heb je ervoor gekozen. Ik hoop dat wij hem ook snel vibden dan kan ik stoffen gaan verzamelen en ook beginnen. Kijk uit naar jullie updates.